/Om oss
Om oss2018-12-06T20:11:29+00:00

Vi gör fotbollen roligare

Sambafotbollsskola är en  modern fotbollsförening som tillhandahåller tränare och föreläsare med fokus på att stimulera och utveckla spelarnas kreativitet. Detta gör vi genom våra specialutformade träningsmetoder med brasilianska ingredienser som musik, sambasteg och smidigheten vi finner i Capoeiran. Detta utvecklar spelarnas: balans, koordination och bollkontroll på ett roligare sätt.

Våra mål:

• att sprida kunskap om brasiliansk fotboll, landet Brasilien, dess folk och kultur.
  • att visa på vikten av att ha en positiv livssyn och solidaritet med människor i fattiga länder.
  • att göra en sociala insats till stöd för barn och ungdomars utveckling på ett positivt och glädjefullt sätt.
  • att skapa en mötesplats för barn och ungdomar med olika social- och kulturell bakgrund.
  • att genom teknikträning lära barn och ungdomar vad det vackra spelet, jogo bonito, innebär.
  • att inspirera barn och ungdomar att spela fotboll på ett lekfullt sätt.
  • att vara ett komplement till fotbollsföreningarnas ungdomsverksamhet

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

Translate »