Föreläsningar

//Föreläsningar
Föreläsningar2018-12-06T20:11:30+00:00

Fotbollsrelaterade föreläsningar

Sambafotbollsskolan erbjuder föreläsningar inom olika områden som är relaterade till fotboll och/eller futsal.

Våra tre populärast teman på föreläsningarna just nu är:
• Hur du som tränare kan optimera kvalitén på dina träningspass.
• Hur du som tränare kan öka effektiviteten inom teknik, fysik och taktik så att du får ut mer under samma träningspass.
• Hur kan man stimulerar barn och ungdomars kreativitet på träningen.

Detta var våra 3 populäraste föreläsningar. Vi har bred erfarenhet inom fotbollsträning så hör av er så kan vi tillsammans titta på vilket tema som passar er förening.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

Translate »